2012-02-09
 14:46:08

I'M ALIVE!

.
haha tro det eller ej men jag lever!
.
Har inte skrivit på evigheter jag vet men har haft så himla mycket och göra på sistonde. Det är läxor, skola, powerwalker, vänner, värdfamilj och massa annat som gäller och tiden går så fort nu!
.
Om två veckor är det bal och dagen innan är det fest hos Robyn. På måndagen därefter ska vi till perth med skolan på "camp" och besöka universitet. Efter det är det bara 5 veckor kvar i skolan innan det är påsk med två veckors lov och sedan är det bara 7 dagar kvar innan jag måste lämna värmen och alla australienare :(
Vart tog tiden vägen?
.
På sistonde har jag varit riktigt duktig faktiskt och tagit långa promenader med hundarna, vilket kan vara bra för oss alla tre då vi lagt på några extra kilon över jul och nyår, hehe. Funderar på att ta upp tennisen igen men vet inte om jag orkar gå upp klockan 8 på morgonen en lördagmorgon en hel termin till... hmm.
.
Juste (!) våra leaver's shirts har blivit klara så vi kommer få dem första dagen på lägret i Perth, im so excited! Sen någon gång i "vår" kommer de tillhörande jackorna också, woho :D Funderar dock på vilket namn jag ska ha på ryggen då alla har någon form av smeknamn där. Förslagen hittills är: Swaussi, Chilli, Sweden eller bara Julie men det är lite tråkigt. Vad tycker ni? Kommentera.
.
Nu ska jag sova för har varit så sjukt trött på mornarna på sistonde men jag ska försöka blogga lite oftare from now on. Gonatt Sverige!


MALIN!!!

JULLE!! Eller Sweden :P :) saknar dig <3


Krizzy Bron ;)

JU JU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: