2011-09-21
 11:36:12

First day as !7

.
Idag har nog varit den tråkigaste skoldagen so far haha.
Hade två "dubbel period" på raken i biblioteket, först dubbel biology och sen dubbel french då jag dessutom hade ett muntligt test som gick jättedåligt. Sen var det geografi där vi såg klart på en film och sen satt och googlade olika fiskar resten av lektionen. Religionen last period var visserligen epic och väldigt awkward men väldigt rolig...
.
Efter jag kommit hem smsar Willow mig att jag ska gå ut på framsidan för att hon har en present till mig. En kängru teddybear och ett klistermärke "I love Australia" haha <3
.
Nu blir det att ta tag i matten och engelskan innan jag ska försöka lura ut Sarah på en jogging tur, kanske slår vi vårt rekord i måndags på 4 minuter jogging och 25 minuter power walk haha.. otränade? Näädå.. Såg förresten en kängru på bara 1 - 2 meters avstånd medan vi var ute och joggade! Så himla coolt, älskar kängurur :D
.
Ska också börja ta en "kurs" i Photagraphy på tisdagseftermiddagarna så det ser jag fram emot!
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: