2011-09-29
 16:14:55

Disney theme

.
Lördag 24.09.11
.
(Är lite seg på uppdatering känner jag hehe)
Men i lördags var jag på Victorias maskerad fest. Tror inte jag varit på en liknande fest på väldigt många år men det var i alla fall väldigt roligt att få leka!
.
Victoria's sweet 16 - Snow white
.

Me as one of the 101 dalmations
.

Tom - Familjen flinta
.

Courtney as The mad hatter
.

Courtney (hatter) and Jessica (minny mouse)
.

Left to right: Maddi (Tangled), Robyn (London Tipton), Willow (cinderella), Clarissa, Jessica (minny mouse), Farwa, Me (101dalmation), victoria (snow  white), Courtney (mad hatter), Tom (..the flintstones?).
.

Fairy Bread!<3
(Det är typ vitt bröd, smör, regnbågs strössel)
.

.

Limbo! :D
.
Disney tårta.
.

Tom i snygga heals ;)
.
Vi lekte massor med lekar jag aldrig lekt förut också som att äta en donat från ett snöre i taket utan händer, proppa munnen full med marshmellows och säga ett specielt ord, skicka runt ett paket i en ring under musik och när musiken tystnar får den som håller paketet öppna första lagret och få en liten present (armband) tills det bara är en kvar som får öppna sista lagret presentpapper och få den "stora" presenten. Sen lekte vi limbo och musical statues, men även om jag lekt dem innan var det som sagt väldigt länge sedan haha. Hade i alla fall heaps of fun! :D
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: