2011-10-02
 16:09:07

Whiteman Park

.
Var i Whiteman Park idag och såg alla de "native" australian animals så som koalor, dingos, fåglar av alla de sorter, ödlor, kameler (!) och alla deras "farm animals". Sen fick vi klappa och hälsa på en Wombat, phyton, joey, koala, lama, åsna och wallabies. Hur kul som helst! Vädret var helt perfekt också, inte för varmt men inte så kallt heller men nu på kvällen har det börjat blåsa och vara allmänt kallt så har kurat ihop mig i min säng med täcket upp till öronen och laptopen i knäet. Husen här har ingen värme och väggar samt fönster är inte så täta så vinden blåser rakt in känns det som.
.
.
Hide and seek with a kangaroo
.
Koala bear
.
Albino kangaroo
.
30 kg of Wombat
.
Me holding a snake! (phyton)
.
Hungry donkey
.
30 year old eagle
.
Me and a Koala
.
Lama
.
Dingo

Imorgon är det min värdmammas födelsedag och vi ska gå på "the golden cinema", excited! Sen har vi planer på att åka över till Rottsnest (?) och åka skridskor (så att jag kan visa mina awesome skillz ;) ) Blir förmodligen också en del shopping i Perth Centrum med några kompisar från skolan och massa annat kul!
.
.


Papa

Kunde ni inte satt kalsonger på Wombaten???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: