2011-10-30
 14:29:18

Point Samson

Tjohej allihopa!
Idag vaknade jag 8:20 imorse för att hjälpa Len in the office men han körde till Karratha 8:30 och kom inte tillbaka förens 9:45 så var uppe tidigt helt i onödan, jobbigt.
Aja, klockan 11 kom Courtney och hämtade mig och vi åkte till Point Samson för Lunch. Tog en promenad på stranden och åkte vidare till en annan strand och vi såg en Delfin!! Så himla cool! Försökte fånga den på bild men min kamera var för långsam så man ser tyvärr inget. Lyckades däremot fånga den på film men vet inte hur man läddar upp videos på blogg.se :( Någon som vet?
Efter 3 timmar i solen körde vi tillbaka till Karratha igen och chillade hos henne ett tag innan de körde mig hem. De hade världens sötaste (och suraste) fågel! Och två mysiga små hundar! Så det blev många djur på en dag haha.
När jag kom hem till Dampier igen åkte jag, len, sarah och lochlan ner till "kindy" där vi hjälpte Sharon plocka fram julpyntet och sortera bland lådor. Kände igen en hel del böcker från när jag var liten och allting var pyttelitet.
.
Nu har jag ätit, duschat och strukit skoluniformen så snart är det läggdags och imorgon är det ny vecka igen.
Idag var det också "day light saving" i Sverige vilket innebär att det är 7 timmars skillnad istället för 6 :/
.
Honeymoon Bay
.
Waiting for food in Point Samson.
.
Courtney :D
.
Lyckades som sagt inte fånga delfinen på bild men man kan se lite av var den är iaf. (mitten till vänster)
.
Bara jag som minns denna från när jag är liten? :D
.
Tiny chairs.
.
Christmas stuff!
.
Swedish Santa vs. Australian Santa
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: