2011-10-01
 04:29:50

Perth!

.
Efter 2 timmar flyg från Karratha är jag nu i Perth during the holidays :D Vi bor hos min värdmammas syster i ett ganska stor hus 20 minuter från Perth "city".
I torsdags kväll fick jag ett bred där det stod att jag mottagit ett paket som nu finns på Dampier's Postoffice. Detta fick jag vid 7 tiden och kontoret stänger vid 5pm. På fredagen sen öppnar de inte förens klockan 9 vilket innebar att vi inte hade möjlighet att hämta det då heller eftersom vi var tvugna att vara på flygplatsen då, men så har jag ju så snälla värdföräldrar så innan vi kör till flygplatsen kör vi in om the postoffice för att hämta mitt paket, men tror ni inte de har slarvat bort det! Så de bad om ursäkt och sa att de skulle skicka ner det till vår nya adress i Perth istället, suck. Men nu behöver jag bara vänta 4 dagar istället för två veckor så det är väl positivt.
.
.
Hejdå Karratha. Fick ingen bra bild över Perth för det var så molningt :(
.
Väl framme hade Kim köpt en säng till mig på IKEA så här försöker Sharon och Sarah sätta ihop den efter IKEA's berömda instruktioner.
.

men voila, efter mycket om och men och isärtagande lyckades vi.
.

They have a lemon tree! Vet inte varför men tycker bara dessa träden är så otroligt vackra när de blommat ut fullt och kontrasten mellan det gula och det gröna är som starkast.
.

.

Ett apelsinträd.
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: