2011-10-17
 13:08:55

Horses

.
Gick på promenad idag med Maddi och hittade två hästar i en hage mitt ute i bushen. Vi gick i ungefär 2,5 timme så nu har jag blåsor under båda framfötterna, smidigt.
.
Imorgon börjar skolan igen och jag är faktiskt excited! :D Ska bli kul to catch up with everyone efter lovet. Kanske inte lika excited över att behöva gå upp klockan 6 igen men aja.
.
Nu har vi precis ätit "tea" och jag ska hoppa in i duschen alldeles strax och sen är det Svenska (och ev. PE) plugg som gäller tills läggdags.
.
Fiina hästen och jag.
De var väldigt smala och pälsen var hur tunn som hellst, p.g.a. värmen antar jag.
.


PONNYSKRUTTARNA - sandra

hihi fin fin polllee! ;)



PUBLICERAT: 2011-10-18, 15:48:32 | URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: