2011-11-07
 05:34:41

Monday morning

.
Precis klar med mitt andra prov idag, biologi, sa nu har jag bara en engelska inlamning och matte laxa att gora innan jag kan ga hem och forhoppningsvis Sova! Haha ar sa sjukt trott efter den har helgen sa det ar inte sant. Min plan att ga och lagga mig tidigt igar gich i stopet, saklart, sa det slutade med att jag somnade efter 11, suck.
.
Nar jag kommer hem idag blir det att plugga matte igen samt skriva klart religion analysen och finslipa Svenska kompliteringarna. Ska nog ocksa hjalpa Len in the office i eftermiddag sa att jag blir klar med det nu i veckan.. SEN ska jag sova!
.
Geografiprovet i morse gick battre an forvantat men missade 3 fragor sa over 70 % blir det nog inte, aja ar i alla fall glad sa tror jag kommer bli godkand!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: