2011-11-18
 09:52:44

Hopplöst

.
Det är helt hopplöst att baka i detta landet :( Ingenting blir som det brukar bli hemma för här vägs och mäts allt annorlund och ingerdienserna är inte producerade på samma sätt :(  Så otroligt tråkigt.. Gav mig på att baka lussekatter men de blev döbakade :( Samma sak med en pizza jag gjorde för några månader sedan, döbakat. Min kladdkaka blev för torr och hmm nånting annat blev bara jätte fel. Alla som känner mig vet att jag i vanliga fall nästan alltid lyckas med alla mina bakningsförsök men icke :(


Amanda 'skandalism'

Fy vad jag hatar det :( Min kladdkaka är bäst hemma och det var jag tydlig med att säga till min värdfamilj. Men så blev den såhär halvdassig här...



PUBLICERAT: 2011-11-18, 15:33:57 | URL: http://www.skandalism.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: