2011-11-27
 05:06:01

Christmas preperations

.
Igår började vi julpynta huset så smått. Haha jag trodde de menade att vi skulle börja ta fram en tomte eller en ängel eller liknande men nej då, de körde med alltihopa på en och samma gång.
Det känns så konstigt att det idag (27 nov) var 41 grader i Karratha klockan 10am och ändå börjar man se alla julförberedelserna i skyltfönster, affärer, vardagsrummet, sovrummet, toan, grannarnas dörrar och trädgårdar, så min hjärna har lite svårt att få ihop varmt och ljust = Jul...
.
Julpynts lådor.
.
.
Ett lite annorlunda sätt att sätta upp granen på men påminde ändå väldigt mycket om när pappa har fått sätta upp våran gran.
.
När första delen var på plats jobbade vi oss uppåt till en hel gran.
.
Inte illa för en plastgran va?
.
Och med lite ljus och pynt ser det nästan ut som en riktig en.
.
Hur många tomtar hittar ni? Jag hittar nya varje gång jag går in i rummet...
.
Till och med toan hade sin egen tomte.. här går vi all out.
.
och för att göra det mer som hemma från min sida fick Nemo spela julehund för en minut eller två då Koda föredrog att äta mössan istället..
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: