2011-05-28
 20:31:10

Två steg ut i världen

Såååh, detta ska alltså bli min utbytesblogg där jag tänker skriva ner lite vad som händer under mitt år i Australien efter mycket tjat från några av mina kompisar och familj haha :D
Den 7de (?) juli åker jag till det just nu mest underbara landet i världen, Australien, för att bo där i 10 månader. Någon mer som ska dit?
När jag kommer hem i april kommer jag tenta av åk. 2 för att kunna börja i min gamla klass till hösten igen :D vilket jag är så himla glad för!
Om dagarna känns det som om jag bara går och väntar på att någon från Explorius ska ringa eller maila om att jag fått en värdfamilj men än har dagen inte kommit vilket gör mig lite stressad för att jag inte kan söka visum. Efter infomötet i Malmö för några veckor sedan sa de att värdfamiljerna i Australien, NZ och sydafrika kunde dröja och att det nästan inte var någon som hade fått sin värdfamilj än men nu känns det som om alla redan fått sina familjer så nu är jag riktigt otålig :( Aja, de ringer la förr eller senare och under tiden måste jag försöka fokusera på skolan till 200 % såhär innan sommarlovet, men det är svårt! haha.
kram Julie



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: