2011-05-31
 20:46:18

Känslor i uppror?

Kände mig så duktig idag när jag gjorde klart en uppgift som skulle varit klar i februari hehe. Aja det har varit mycket att göra nu i vår med både Australien och andra ämnen men man känner nu hur allt börjar sakta ner, allt utom dagarna. 1,5 vecka kvar till skolavslutningen, 2,5 vecka kvar till en kompis åker iväg, 4 veckor kvar till midsommar, 5 veckor kvar till Australien. Visst längtar man som en galning men samtidigt går hjärnan på högvarv om allt man missar. Trots de kollade jag runder på googles bilder för Australien, Så gryyymt vackert det är! Man vill bara ta en kamera och fota Allt! på riktigt. Alla djur, all natur, klimatet, människorna, städerna ååh vad jag längtar! men samtidigt.. kunde de inte flyttat på datumet eeen vecka?? kanske två hehe men så man fick liite längre tid med sina nära o kära? men 7 juli it is, punkt slut.
Funderar lite på de här med bloggande också. Det är ju tänkt att jag ska skriva några rader då och då när jag väl är på plats i mitt nya liv down under meen om man skulle ta o blogga på engelska? haha mina vänner kommer säkert flippa på mig då men då hade man verkligen kommit bort från Svenskan nästan helt och hållt vilket lite är idén ju. haha naah men får se :)
Hade allra sista matte B provet idag så nu är jag Helt klar med Allt man ska ha i ettan på gymnasiet. Provet gick la sådär men äh! just nu mår jag så bra att jag inte orkar tänka på det! har visserligen en minigrej kvar i Svenskan och en pjäs på 50 sekunder i Franska 3 hehe :)
3 skoldagar kvar nu sen är ettan klar.. just one more swedish year to go then ! ;)
Ser det inte alldeles underbart ut? :D


sandra steinick gustafsson

har ändrat lite sikt faktiskt, tkr nog du ska blogg på engelska faktiskt! :) om man inte förstår finns ordböcker/google translate! ;) kram!



PUBLICERAT: 2011-06-02, 00:08:39 | URL: http://zandiiii.blogg.se/
Fanny

ser verkligen fint ut :) Kul att du fått reda när du åker! o satt det är så snart! Det närmar sig verkligen nu!



PUBLICERAT: 2011-06-12, 22:45:13 | URL: http://fannynz.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: