2011-06-15
 21:42:35

Summertime love!

TJOHEJ! :D
.
Såh... imorgon är det exakt 3 veckor kvar till jag åker och fortfarande ingen värdfamilj :( man blir så stressad så de är inte sant! Men okej, läste dessutom på en blogg precis att en tjejs flygbiljetter var bokade den 5 juli. Hon åker också med Explorius och till Australien så blev lite fundersamt hmm kanske får ta och kolla upp det där...
.
Dagen har annars spenderats i Åhus med farmor och familjen. Var ganska mysigt faktiskt men bilresan dit var väldigt seg och tråkig. Blev en del missöden dessutom när vi skulle äta vilket jag borde ta det fulla ansvaret för hehe. Hur ska jag klara mig i Australien om jag inte ens kan äta mat från en båt mitt i hamnen i Sverige? Haha sen nu på kvällen var jag en sväng hos Malin för att snacka av sig lite om allt som hänt på sistonde, eftersom vi inte ses så ofta :/ men vi kollade igenom lite bilder från Malta förra sommaren och mindes en del sjuka saker vi (jag) duktigt förträngt haha ;)
.
Har även bott i Höganäs några dagar nu, vilket har varit så otroligt skönt! Saknat känslan av att bara kunna gå hem till folk helt spontant utan att behöva tänka på bussar och tåg  eller hålla tider.
Så i fredags gjorde jag inget speciellt mer än att va hemma och såg på film medan alla andra var ute och festade haha. På lördagen var det minitjej middag hos lilla Fannse, som borde lära sig att laga mat men aja det blev helt okej ändå. I Söndags åkte jag som sagt till höganäs och sov två nätter hos min farbror medan jag på dagarna umgicks med mina underbara vänner! Massa kärlek till er <3
.
Att sommarlovet börjat och att jag är helt och håller nöjd med mina resultat från mitt första år på gymnasiet känns hur bra som helst! Inte ett enda IG eller G lyckades jag få, inte ens i Franska eller Samhälle som jag befarade, så lite stolt är man :D Alla säger att tiden har gått så fort men det tycker inte jag alls faktiskt. Det känns som en hel evighet sen jag gick på IB-katedralskolan i Lund men det var ganska exakt 10 månader sedan.
.
Slänger in en bild från Malta förra sommaren med Malin på väg till Comino. Undrar om jag kommer bli riktigt brun i Australien eller om jag kommer behålla min bleka hy som jag för tillfället alltid har.


Sisse

TJOHEJ! :D

hihi du är för gullig Julie! ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: