2011-06-01
 21:32:00

Time's moving fast when you're having fun

Är det redan den 1 juni?! Herre gud vad tiden går fort. Det var faktiskt inte alls länge sedan det var påsk eller till och med jul. Så igår var det som sagt exakt 5 veckor kvar till Australien och idag är det nästan redan 4,5 vecka kvar vilket känns som ingenting! jag har inte ens skrivit en packlista än.. brukar man göra det redan nu förresten? haha Idag var det vattenkrig på skolan men rektorn blev skitsur och det hela avbröts nästan helt hahaha efter skolan gick jag hem till min farbror för att gå ut med hans hund, Milou men byggarbetarna hade satt upp en stor ställning framför dörren så kunde inte komma in! Ingen svenska kunde de heller så kommunikationen blev väldigt försvårad när de inte ens visste vem jag var eller att jag faktiskt hade nycklar till huset och inte var en inbrottstjuv, jösses. Borde man inte kunna språket i landet man jobbar i så att man kan kommunicera around here?! Blir så trött. Aja, min farbror dök i alla fall upp lite senare och kunde släppa in mig i huset. Efter en något försenad promenad med Milou gick jag hem till en kompis och gick på promenad med honom också haha. Sen när jag kom hem vid 8 var jag dödstrött så nu, 1,5 timme senare, ska jag faktiskt ta och sova! Så godnatt folket :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: