2011-06-20
 08:24:46

Måndagsbarn

.
... and I am off to the dentist :(
Har haft så jäkla ont i en tand så är definitivt  säker på att jag har ett hål, usch och fy!!! Så nu sitter jag och väntar på tandläkaren och är riktigt nevös. Andra hålet i ÅR i så fall!!! Det är jätte konstigt för tror aldrig jag varit så noga med att inte äta sötsaker i år som jag någonsin har varit o så blir man straffad för det, hmm. Vädret står inte heller på min sida direkt idag heller så visst blir man less. Men snart, snaaaaart! får jag värme haha :D
Dagen kommer nog spenderas hos Kajsa i eftermiddag, love <3, och så ska jag skicka iväg mina visum ansökningar och försöka fjäska för biblioteket att jag ska få låna böcker i ett år hehe så wish me good luck on that ;)
Imorgon blir det grillning med Melisa, Clara, Lejla och Thea så håller tummarna för att solen ska titta fram några få timmar då i alla fall annars blir det kanske film mys istället men de funkar la också :)
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: