2011-06-20
 10:39:54

Måndagsbarn goes söndagsbarn

.
Haha inga hål! Är överlycklig men vad sjutton är det då som gör så ont??? Jätte märkligt, tandläkaren stod och försökte hitta ett fel och en orsak till att jag har så ont hur länge som helst men hittade verkligen ingenting. Han sa att jag kan ha gnisslat tänderna p.g.a. nervositet och stress och att det där med blivit ett tryck i tanden eller nått jätte knepigt så han slipade lite på tanden (efter jag tjatat mig till bedövning!) och sen var jag good to go :) så nu får vi se hur det blir om jag försöker att tagga ner och inte gnissla tänder den kommande veckan.
.
Fick ett mail från Explorius idag, tyvärr sa de ingenting ang. en ev. värdfamilj, men de sa att flygbiljetterna är bokade till den 5 juli då man flyger till Sydney och förberedelse campet på 3 dagar. Längtar så efter att få träffa alla andra som också ska dit!!! Tyvärr åker jag som enda svensken från Kastrup, Köpenhamn men dock tillsammans med de från Danmark och Norge så är inte helt själv, vilket är jätte skönt. Lite nyfiken på hur många mellanlandningar det blir och hur lång tid hela resan kommer ta men får la vänta och se :)
.
Regn regn regn. . .  Var är sommaren?!?!
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: