2011-06-21
 23:49:56

Getting closer. . .

.
Flygbiljetterna har kommit!!! 5 juli - 6 juni
.
Köpenhamn - London (1h 55 min)
London - Abu Dhabi (7h 05min)
Abu Dhabi - Sydney (13h 25 min) <--- DÖDA MIG!!!
----------------------------------
.
HEM, 30 april - 1 maj
.
Syd - Abu (14h 50 min) <--- ?!
Abu - Lon (7h 45 min)
Lon - Kphnm (1h 55min)
.
Haha vet inte om man ska skratta eller gråta åt den där 15 timmars flygningen men är i alla fall jätte exalterad och galet nevös nu :D  Aaarh! så nära det känns haha S J U K T !
.
14 dagar kvar!
Idag har jag annars varit hos Emelie och chillat för att sen åka in till Råå och grilla med Melisa, Clara, Lejla och Thea <3. Blev vissa komplicationer med engångsgrillarna men efter ett tag hade i alla fall alla fått i sig minst en hamburgare och en jätte marshmellows som tog hur lång tid som helst att äta haha. Så mätt blev man verkligen och mysigt var det! :D Lite synd att det var sista gången man Såg Thea dock. Tredje människan man sagt hejdå till nu, den fjärde väntar imorron som är vår älskade lilla förvirrade Kajsa <3
.


Amanda 'skandalism'

Shit!! Sjukaste rutten :o



PUBLICERAT: 2011-06-22, 10:40:17 | URL: http://www.skandalism.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: