2011-06-02
 17:32:08

"Do never feel guilty nor bad for asking for something you really want." - Mom

Så fick man ytterligare en räkning från explorius idag. Flygskatt + försäkring, jippi. Så nu har jag "typ" utegångs-förbud för att ja hade glömt att nämna det för pappa hehe smidigt. Nej men usch, får så dåligt samvete ibland när jag ser hur mina föräldrar verkligen sliter för att få ihop det, då brister det nästan när man ser deras miner av ännu en räkning. Ibland blir jag bara så sur på mig själv for wanting something so badly im ready to give up everything and anything and making my parents pay for it all so I can make My dream come true.
Man vill hjälpa till men det går inte då man själv aldrig kommer till skott... Samtidigt är jag så otroligt tacksam för att de ger mig den här chansen utan att ställa några större krav, även om de (jag!) vet att det är halvt omöjligt... Mamma sa till mig för någon vecka sedan att jag inte skulle ha dåligt samvete för att det kostar så mycket, but how can I not to? Everyday I'm asking myself "Why Australia?! Why not south africa or even USA?!".
Varför valde jag egentligen inte något annat land? sydafrika eller frankrike eller usa. De som åker till usa har aldrig klagat och det hade varit så himla coolt att åka till sydafrika. Så varför just Australien???? Jag hade kunnat åka dit när som annars efter skolan och istället åkt till sydafrika nu. Varför tjatade jag ens så för att få åka iväg? Jag vet ju vad det kostar min familj. Är jag så självisk? Aja, nu är det försent för att ångra sig så får försöka betala tillbaka min familj när jag kommer hem igen... Mom and dad I'll promise you that.
.
Är detta vad man kallar "kalla fötter" eller bara idioti?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: