2011-07-15
 04:11:20

Sunny day :D

.
Tänkte att jag skulle kunna ladda upp lite bilder såhär på morgonkvisten :)
.
Sarah, Sharon och Lochlan
.
.
Min bild. Vad tycker ni?
Själv stör jag mig på att jag målade en hand där i hörnet. Varför?!
.

Sarah's bild av Dampiers röda sten och blå himmel.
.

Sharons. Visst blev den superfin :o
.

Och slutligen Lochlans bild av ett hav och en strand.
.

Kolla in alla filmerna! och det finns en rad till bakom den som syns.
.

Little Nemo in the dogs corner.
.

This is Coda. (Do never take food from a rottweiler btw...)
.

Wii börjar bli en daglig aktivitet.
.

Weird fågel från Sydney.
.

Me in Sydney.
.

Sydney.
.

The Opera house.
.

Det ser ganska varmt ut men vinden var nog från antarktis...
.
Idag ska vi nog ta en promenad med hundarna längs stranden men annars har jag inte några planer för dagen än.
Haha Lochlan kom precis in i rummet och frågade hur man uttalade svenska bokstäver som I A E O U och försökte läsa rubriken under den sista bilden, went kind of good actually :o
.
Nu ska jag hjälpa till med disken så ha en fortsatt god natts sömn där hemma! :)


mamma

Jättefina bilder vad är det för fågel? liknar en stor Kiwii.


Julie

Iiingen aning vad det är för fågel men den var väldigt läskig och snodde åt sig några i gruppens kycklingklubbor haha..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: