2011-07-13
 04:33:03

Plans for today

.
Vaknade 06:56 idag.. hurray haha. Så nu har jag duschat, ätit frukost, diskat, borstat tänderna och snart ska vi iväg till en vän till familjen som har hand om Kängrus! :D Så jag ska få klappa och mata små kängru-ungar idag! :D Sen i eftermiddag blir det promenad med hundarna längs med stranden, mysigt :)
.
Har inte lyckats ta några bilder än för har inte känt att det har funnits saker att ta bilder på då jag bara varit på ett "mall" eller hemma men idag ska jag försöka ta några bilder på mig och djuren ;)
.


Fanny

Hej!

Jag ska som projektarbete skriva en bok om att vara utbytesstudent. En del kommer att bestå av korta berättelser/frågor med studenter i olika länder. Jag undrar om du har lust att på mejl vid ett senare tillfälle svara på några frågor angående ditt utbytesår, hur de valde land, varför man ska välja just Australien osv. Har du lust att ställa upp på en intervju (i mejl form dvs) så mejla mig på [email protected]

Hoppas du har lust att ställa upp! :)

Vad kul att du åkt där! Verkar ju grymt kul och häftigt! Lite avis, skulle också vill kappa en känguru :P

Ha det bra

kram Fanny



PUBLICERAT: 2011-07-14, 13:54:08 | URL: http://fannynz.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: