2011-07-05
 12:45:44

Over the sea I'll go

Okej... Nu är det bara en timme kvar innan vi åker till Kastrup. Är fortfarande inte jätte nervös men känner mig ganska säker på att jag kommer få panik på flyget mot Heathrow meeen förhoppningsvis kommer jag ha samlat mig till jag ska mötap de andra som åkt från Arlanda. Ska bli kul att äntligen få träffa dem också :)
.
Väskan är packad och vägd, visum & Medcare & flygbiljetter är utskrivet, mail till värdfamiljen ivägskickat, presenter köpta, tänder borstade och linser isatta. Nu ska jag bara få i mig lite mat och sedan bär det av mot mitt lilla (stora!) äventyr :D
Känns som om jag är påväg att knäppa upp och ta av mig min trygga flytväst och börja simma på egen hand men vet att det alltid kommer finnas i alla fall en hand att ta tag i om jag håller på att drunkna.
.
.
HEJDÅ SVERIGE!


Anonym

lycka till med flygresan och hoppas du får ett jätte bra år! :)



PUBLICERAT: 2011-07-05, 13:57:18 | URL: http://mizgin.devote.se/
Mamma

You will never drown what ever happens I will catch you <3<3


Patrick

Du kommer att få det helt underbart. Skicka ett vykort.


ponnyskruttarna - sandra

åhhhhh du får verkligen ha det bäst och uppdatera så mycket du kan på bloggen! <3<3<3<3 pussochkram!



PUBLICERAT: 2011-07-07, 17:26:03 | URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: