2011-07-25
 14:10:29

Last day of "Summer"

.
Blir att gå upp 06:30 i morgon för att hinna med bussen 07:30 till skolan! Aaah I'm so excited :D
Så idag har vi skrivit upp mig till de olika klasserna jag ska ta samt fixat min otroligt vackra skoluniform och fått en rundvisning på skolan av Sarah.
Så kurserna jag ska ta är följande:
Human Biology
Geography
English
Math
Religious Education (obligatorisk)
French
Skolområdet var faktiskt större än jag förväntade mig men klassrummen mkt, mkt mindre. Man äter alltid utomhus så vet inte hur de gör de dagar de faktiskt regnar (eller har tornados) men det märker jag nog :) Lärarna verkar jätte trevliga i alla fall och väldigt pratglada haha.
Nu är det snart läggdags för oss så godnatt folket :)
.


Mum

Hoppas du haft en bra första dag i skolan och att de var snälla mot dig ;)


Isa

Ååååh fy vad härligt att du redan är framme! Hur kändes det att möta värdfamiljen? :) Är rädd att det ska vara jätte akward då jag möter min :o



PUBLICERAT: 2011-07-28, 00:19:04 | URL: http://isaiusa.blogg.se/
Julie

Isa: Att träffa min värdfamilj första gången va jätte nervöst! Satt hela vägen från Sydney till Karratha (ca.6 timmar) och funderade på om man skulle skaka hand eller ge dem en kram som hälsning men när jag väl kom fram så fick jag en bamsekram av min värdmamma och alla var så avslappnade och glada att jag helt glömde bort min nervositet. Så slappna bara av och le! så kommer de gå bra! :) Hoppas du får ett toppen år :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: