2011-07-13
 13:02:56

Halfway Aussie

.
Har klappat en (red) kängru-unge idag!! Den var så sjukt söt och mjuk att man bara ville krama ihjäl den men dock var den inte så kelgo (my soulmate? haha) tyvärr ;/ Glömde dessutom ta bilder!! Argh!
Smakade även vegimite tidigare.. BLÄ! säger jag bara. Det var verkligen fruktansvärt men familjen fick sig ett gott skratta när de såg mitt ansiktsuttryck i alla fall haha.
.
Det har äntligen slutat regna här också, så nu är det varmt och skönt igen visserligen med kall vind men det kan va ganska skönt.
.
Nu ska vi kolla NCIS och äta hemmagjort kladdkaka :)
Haha, när jag bakade innan idag så skulle jag göra kladdkaka dådå. Och så när den är klar och står på diskbänken för att svalna så kommer mamman in och säger "det finns Iceing i skåpet sen så du vet :)" (iceing?! på en kladdkaka?! kände hur mitt bagarhjärta dog lite där) sen en stund efter kommer pappan och tittar på kakan en lång stund innan han säger "är den inte lite tunn?". Kommer rulla hem, haha!
.
I miss You.


Mamma

Hade ju verkligen velat se kangerus :( Så skönt höra du har det bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: