2011-07-22
 11:23:54

Fun in the sun

.
Följde med Lochlan ner till stranden när han skulle på seglar kurs. Det varade i 3 timmar så under tiden gick jag runder och försökte hitta skugga .. misslyckades dock till en början men efter 2 timmar hittade jag ett par palmer att sitta under. Haha, minns förresten hur jag hade mina farhågor om att in kunna gå i gräs utan skor och än mindre kunna sitta där, p.g.a. alla kryp men jag går barfota nästan hela tiden, ute som inne så nu är det ganska skrattretande hur rädd jag var för det problemet :D
.
.
.
.
.
Slog mig ner mot en sten och solade lite i en gassande - 31 grader - sol.
.

och JA, jag hade både hatt, solglasögon och 30+ solkräm på mig.
.

.

.

Be Happy!
.

Lochlan och hans seglar kompisar.
.

.

.

Me, sitting in the grass without shoes or a blanket ;)


Mum

vilka fantastiska bilder gillar den med hatt o glasögon :)) ville du inte segla??


KAJSAAAA

SATAN I GATAN VAD DU ÄR BLEK KVINNA!

SAKNAR DIGGGG, BLOGGEN ÄR FIN!

BÖLAR SNART

KLART SLUT

PUSS <3


PONNYSKRUTTARNA - sandra

såå fina bilder !! :D



PUBLICERAT: 2011-07-25, 16:43:20 | URL: http://ponnyskruttarna.wordpress.com
caroline

Hej! Jag ska också vara utbytestudent i Australien iår. Det har dock varit en massa krångel med EF så har inte kommir iväg än, men flyger troligen nästa vecka :) Kanske skulle vara kul att ha kontakt, jag ska till South Australia. Kram



PUBLICERAT: 2011-07-25, 22:22:58 | URL: http://carolineljohansson.devote.se
Julie

Caroline: Absolut! Har redan kollat in din blogg sedan några månader tillbaka haha :) Dina bilder är verkligen superfina! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: