2011-07-03
 21:46:18

Every night I am talking to the moon

.
Jahapp... I övermorgon (!) åker jag till Australien. Kan fortfarande inte förstå det. Även om jag sitter här med kläder överallt i hela rummet och en halvfull resväska så går det inte att faktiskt förstå att jag inte kommer komma hem till detta rummet på väääldigt länge..
Sa hejdå till Malin i eftermiddags och fick en jätte gullig liten anteckningsbok "Saker jag glömmer att komma ihåg." stod det på framsidan och sedan fanns det några sidor där hon själv skrivit in olika galenskaper vi hittat på under de 11 år vi känt varandra... Så glad jag blev!
När hon åkt kom min faster och Madde hit på middag och kaffe och sen blev det ytterligare ett avsked till dem. Imorgon ska jag till Emelie på fika med henne och sandi och sen blir det ett hejdå även där ... snyft. Då har jag sagt hejdå till ALLA jag känner förutom fyra .. :/ Hugo, Annie, Adde, Amy... HEJDÅ på er med!!! <3
Nu ska jag provpacka min väska och se hur liten den är hehe och sen ska jag sova tidigt ikväll så att jag verkligen kan sova ut imorgon till klockan 9 .. suck. Full rulle som väntar imorgon med packning, tvätt, strykning, shopping, hejdå ect ect ect ..
.
Godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: