2011-12-25
 08:36:47

Spoilt

.
Wow, de skojade inte när de sa att tomten kom med många paket under julen... Tror jag fått julklappar för två år fram över haha! (Nej pappa, jag vill fortfarande ha julklappar nästa år..)
.
.
Vaknade runt 5 av att min värdbror inte kunde vänta med att öppna sina paket men lyckades sova en dryg timme till så vid 6 tiden öppnade även jag och Sarah våra julstrumpor. Där i fanns två block, choklad, godis, kex, såpbubblor i ett jättepaket, make-up och hmm.. en sjungande (fågeldansen) lollipop (min) och pudding (sarahs).
Sen gick vi ut i vardagsrummet där det fanns hur mycket mer paket som helst. Så delade ut två av de 4 säckarna innan vi gick ut på altanen och väntade på "brandbilen" som hade en tomte på taket som kastade ut godis till alla barnen och hälsade en God Jul. Sen delade vi ut yttlerligare två säckar med paket och åt frukost. Efter det spelade vi ett av Lochlans nya Lego spel, Snap och Cheats innan vi öppnade paketen under granen. Fick också en Scratchy som jag vann 15 dollar på haha wohow :D
För att sammanfatta lite vad jag fick för paket fick jag choklad, godis, kläder, scrapbooking, australian things, notebooks, teddy bears, smink, dvd och eeeum.. smycken, puzzel, itunes, pengar och tja det sammanfattar nog en del :) Är hur glad som helst för allt jag fick och tror inte det fanns någonting jag inte kommer använda eller ha nytta av! Nu ska vi spela Wii och sen äta trifle och massa annat junkfood haha.
.
Imorgon kommer vi förmodligen gå upp tidigt för att plocka ihop alltihopa, packa och tvätta och sen på tisdag morgon kör vi ner till Exmouth! Im so excited!! :D Så det blir Exmouth, Shark bay, coral bay, monkey mia, kalberri ooch ett ställe till jag inte minns men tja.. sen till Perth, Rottnest Island och Margaret River innan vi flyger hem till Dampier igen den 29e Januari tror jag och så börjar skolan den tredje februari.
.
Pictures from today so far:

Christmas truck
.
Tomtenisse.
.

Koda's waiting for Santa
.

.

.

Big sacs with Santa's presents :D
.
Kommer fler bilder i kväll eller imorgon från resten av dagen :) Ha en fortsatt trevlig jul allesammans <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: