2011-12-10
 16:01:23

Sleepover

Sov över hos Robyn igår vilket alltid är lika kul :) Så vi såg på Breakfast at Tiffany's och Despicable Me, målade naglar och åt hur god mat som helst. Hittade Vänner maraton på Fox tele men det kändes som om man missat lite då alla såg helt annorlunda ut och var med andra personer, Ross skulle till och med gifta sig och Phoebe var hög-gravid med trillingar, haha. Såg också på 10 things I hate about you (serien) och något avsnitt av Vampire Diaries så mycket tv tittande blev det. Tidigare på eftermiddagen hade vi varit i Karratha's Shopping Center och letat julklapps inspiration. Hittade inte mycket, (förslag på vad man kan ge till sina värdföräldrar som redan har allt?) men när vi var i Harvey Normans hittade vi en väldigt social och pratglad försäljare som tydligen gillade The lion king bättre än någon annan film och grät till den .. när han var två år gammal, såklart. Intressant.
På väg in till Karratha åkte jag och Sarah intill St. Luke's för att lämna tillbaka de sista böckerna som jag lånat under förra läsåret.
.
Idag vaknade vi vid 9 tiden och åt nybakta Pain ou Chocolate med Milo (varm choklad) till frukost, YUM! <3 Sen åkte vi in till stan och shoppade lite igen. Hittade bara en tröja (för två dollar!) men Robyn hittade sin balldress! Väldigt söt var den.
Hittade också en nyöppnad affär med "ideala" presenter för alla till tillfällen. Där fanns hur mycket kul som helst! T-shirtar med roliga tryck, presentkort som pop-up - cards och sånna saker.
Efter shoppingen åt vi Maccas och sen åkte vi hem till Robyn igen. Väl där plockade vi fram deras "christmas box" och började leta igenom deras julpynt. Hittade några pärlor så gjorde långa band att ha i deras lite annorlunda julgran. Den består av stora, torkade palmblad de hittat på stranden, dessa sätter de sen i en stor vad (tror jag) så det blir lite som ett julris men tydligen är det ganska stort.
.
Blev körd till Karratha Golf Club runt 4 för att få skjuss hem av Sharon som förberedde a Christmas Staff meeting inför kvällen, men de var inte helt klara när jag kom dit så hjälpte till lite.
När jag väl kom hem höll Sarah på att slå in julklappar så jag passade på att slå in mina också, plus några födelsedags presenter för senare, hehe.
.
Bilder från helgen kommer i ett annat inlägg senare för kan inte hitta min telefon för tillfället haha.
.


Papa

Försök få till layouten. Fick kopiera och klistra in i anteckningar för att kunna läsa det... Såg t.ex. inte att det stod "10 things I..."

Present till värdföräldrarna? En tomte kanske?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: