2011-12-24
 05:47:30

Christmas Eve!

.
Jag säger som Mimmi: "Merry Christmas everyone, and yeah I'm still Swedish and christmas is on the 24th and not the 25th".
.
24 december
Idag är det julafton dådå och jag håller på att göra mig redo för en dag på stranden med Willow. Tror det är första gången i mitt liv jag köpt en swimsuit, swimshorts och flipflop en dag som denna, samt att det är dryga 36 grader ute (plus 70 % humidity och 30 gradig vind). Gotta love it, right! :D
.
23 december
Både Len och Sharon jobbade idag så jag, sarah och lochlan kände för att göra något för dem så vi storstädade hela huset och lagade middagen. Så nu är allt rent och avdammat och väldigt juligt! :D Till middag gjorde jag och Sarah skivade bakpotatisar i ugnen, strimlad kyckling och sallad. Riktigt gott blev det och till efterrätt kunde vi äntligen äta Tryfflen igen! NAM NAM  <3
Efter maten följde jag och Sarah med Sharon ner till Kindy men stannade på vägen för att lyssna på de otroligt vackra julsång(arna)... Det var en intressant upplevelse man inte glömmer haha. Filmade en bit av Stilla Natt men vet inte hur man lägger upp videosar på bloggen tyvärr :/
.
22 december
Följde med Sharon till Karratha center och letade efter de sista julklapparna till familjen, samt mat såklart. Så spenderade nästan hela dagen där och när vi kom hem igen åt vi sen lunch, packade in julklappar och tog det lugnt.
.
.
.
.

Look what I found!
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: