2011-08-17
 11:02:32

Starry - eyed

.
Har fått tre kommentarer varav två var idag om att mina ögon är "beautiful" och väldigt blå :o Made my day! <3 haha men så blåa är de la inte? Tycker mer de är grön-blå-grå-gul-oranga på nå vis hehe..
.
Idag var också en av de segaste dagarna i skolan hittills. Glömde dricka vatten så hade en grym huvudvärk hela dagen och alla pratade engelska med mig hela tiden! (haha undra varför ;) ) Sen hade jag biologin då då och stanken på mina händer, iskalla fläktar och två dubbla lektioner; biologi och franska. Men men nu ska jag göra skriva 2 engelska uppsater och lite matte "distribution".. Jiho :D (-.-) Ha en bra dag där hemma <3
.


Sisse

du har rätt att KRÄVA att de ska snacka Svenska med dig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: