2011-08-23
 14:14:39

Dampier Park

.
.
.
.
.
.
.
Sometimes this place is just absolutely beautiful.
.


Elvira

Hej!

Jag är ganska avundsjuk på dig just nu, har läst igenom alla dina inlägg och det verkar vara en helt fantastisk resa du gör! Själv var jag i Australien, Brisbane, förra vintern (bara tre veckor) och tyckte det var helt otroligt.



Jag försöker övertala mina föräldrar om att låta mig åka på ett High School år under min gymnasietid och hoppas på att de kommer låta sig övertalas. Jag har dock lite svårt att bestämma mig för om jag vill åka till Australien eller USA.



Australien är frestande för dess exotiska natur och för att jag redan vet att i alla fall Brisbane är en trevlig stad. Dock är jag lite orolig för att skolan (vad jag har förstått av att läsa din blogg och själv har en vän som bott i Brisbane och gått på en Katolsk flickskola i 6 månader) är väldigt krävande är rädd för att bli "kvävd" av den. Hur mycket är det egentligen? Och ångrar du på något sätt att du valde Australien?



Med vänliga hälsningar

Elvira :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: