2011-11-27
 05:18:17

Healthiness?

.
Gick en sväng ner till hästhagarna igår vid lunch tid.. dålig idé. By the time I got back var jag helt svettig och äcklig för det finns verkligen ingen skugga påvägen dit och solen steker som attan. Finns dock några träd i hästhagen som gav lite svalka från solen men det var ändå inte Så varmt... det var bara runt 34 grader men p.g.a. fukten känns det som 40+.
Såg också två kängrus i bakgrunden precis innan jag tog den här första bilden.
Ibland önskar jag att jag också hade ett flugnät ...
.
Ni som är hästkunniga.. ser inte denna väldigt smal ut? :S
.
.
och vad är detta för något? 
Ser ut som en hage med nät runt omkring men den är väldigt liten med bara sand.. så vad tror ni den kan användas för?
.


Anonym

hade detta varit i Sverige hade jag anmält till länsveterinären!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PONNYSKRUTTARNA - sandra

jo dem ser jätte smala ut!!!! :(



PUBLICERAT: 2011-11-28, 21:41:40 | URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: