2012-02-18
 05:53:29

Camp!

.
Näst-nästa vecka är det läger i perth med skolan. Alla i year 12 får då tillfälle att besöka olika universitet och TAFE inriktningar under veckan. Samt att vi hittar på massa annat kul också, som att besöka ett gammalt hmm fängelse tror jag det är och kommer gå på "nattvandring" i deras källare, SPÄNNANDE! Sen ska vi leka "Amazing Race" också, mitt i Perth och ha "pizza night" (om man inte bestämmer sig för att träffa släkt och vänner under denna kvällen). Så det kommer bli kul! Och det är gratis, i princip i alla fall. Både vandrarhemmet, flyget och transporten är redan betald av skolan så själv står man bara för 4 frukostar och en middag.
Så mycket att se fram emot nu :D
.
Imorgon ska vi förhoppningsvis ut och fiska med båten, klockan 5 på morgonen men I'll survive I hope. Om vi fångar någon fisk så ska vi äntligen äta riktig fisk till middag!! Dessutom kommer nog några vänner till värdfamiljen över på middag så det kommer nog bli trevligt. Ska försöka att inte bränna mig i solen bara så det blir MYCKET solkräm på, för vill inte fjälla eller se ut som en lobster på lördag haha! Det hade varit så hemskt.
.
Sen är det en hel vecka skola igen men på fredag ska Robyn ha fest och sen på lördag är det som sagt bal och på måndagen därefter åker vi på lägret.
.
När jag kommer hem måste jag nog börja skicka hem någon låda till Sverige med presenter och ting jag inte kommer få plats med i min resväska i april...
.
Innan jag är redo att åka hem måste jag hinna med ett geografi-projekt, snorkling med båten, Kristal's 17th birthday och få min leavers jacket beställd.
Just nu sitter jag och försöker hitta inspiration att jobba på mitt projektarbete men det går inte så bra. Har bara en pytte liten bit kvar plus renskrivning och "cleaning-up" men ändå orkar jag inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: