2011-06-27
 17:34:15

Den som spar han har, tillslut inga dagar kvar...

.
Idag har jag försökt få ihop ett schema på allt som ska göras och alla som jag måste träffa innan jag åker men det är verkligen svårt haha man får liksom klippa och klistra lite och squeeza in vissa saker på alldeles för kort tid :(
Men just nu ser det ut såhär:
Måndag: ingen, maila explorius (done), göra klart scrapbook, tvätta (done), fannse
Tisdag: fika med farmor kl 14:30
Onsdag: Emelie + Kaisho + Zumba
Torsdag: Me Fannse eftermiddag/kväll/natt
Fredag: Avskedsfest kl.18.00
Lördag: Till Hässleholm kväll +
Söndag: Malin
Måndag: Emelie + Sandi + hugo?
Måndag: Maila explorius (done) + göra klart scrapbook + tvätta (done) + Fanny
Tisdag: Fika med Farmor kl 14:30
Onsdag: Emelie + Kaisho + Zumba
Torsdag: Shoppa + packa + Fannse
Fredag: Hugo + Avskedsfest kl.18.00
Lördag: Till Hässleholm kväll + tvätta + packa?
Söndag: Malin + packa klart + väga resväska
Måndag: Emelie + Sandi + Hugo?
Tisdag: Avresa!
.
Har nästan fått in allting men skulle velat hinna träffa Hannes och Hugo (är inte säkert att vi hinner ses på måndag) och några andra en gång till innan jag åker men ibland får man prioritera :/
Idag har det i allafall varit sjukt fint väder ute! Ahh man blir så glad när man kan ligga ute i solen utan att frysa ihjäl. Så idag har jag sprungit ut och in för att sola, tvätta, hänga ut/ta in tvätt, gått en runda med hunden. Nu ska jag dra fram mina scrapbook saker och sätta mig där ute för att göra klart den, efter mycket om och men haha!
.
Marisol vägrade flytta sig från solen så hon fick ha en blöt handduk över
sig för att inte få solsting (kan hundar få det?).
.
Explorius ringde också tidigare idag. De ville veta om mitt visum kommit, vilket det hade några timmar innan. Jag frågade också om de visste något om min framtida och just nu icke existerande värdfamilj och hon svarade att det verkade som om de i Australien höll på att sammanställa alltihopa för att kunna fastställa en värdfamilj till mig, så hon skulle med all säkerhet återkomma senare i veckan :D
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: