2011-07-20
 07:09:24

The decision is made. . .

.
Färgning it is! ;)
Ska klippa mig nu i veckan och efter det färga håret rött. Dock måste det se ganska naturligt ut för annars kräver skolan att man färgat tillbaka det så håll tummarna haha.
.
Slö dag idag annars. Gick och la mig halv 12 igår och vaknade halv 8 av att någon satt igång TV i köket på högsta volym, så det var omöjligt att somna om. Så det var bara att kravla sig upp, ta en huvudvärkstablett och se glad ut. Sen satt jag i nästan en timme o försökte komma förbi en level på angry birds.. hehe (A) det gick inte så bra...
Har dessutom hittat en ny serie jag tänker följa lite halft om halft, Teen Wolf. Det handlar om en 16 årig kille som blivit biten av en "varg" och nu själv blivit en varulv. Dock är han såklart jagad av hunters, vilka en av dem råkar vara hans ovetande flickväns pappa. Lite Vampire Diaries over it fast med varulvar dådå men den är beroende framkallande haha.
Snart ska jag ta en promenad i det fina australiensiska vintervädret (strålande solsken och 23+ grader) men först blir det en dusch i solkräm 30+ ;)
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: