2011-06-26
 22:27:00

Helg!

TJOHEJ!
.
Så var det 9 dagar kvar helt plötsligt och jag har faktiskt börjat packa så smått .. väldigt smått haha. Drog fram allting ur garderoben och sållade ut vad jag förmodligen skulle ha med mig. Sen har jag också gjort en väldigt detalierad packlista ovanpå det hela samt skrivit ner alla viktiga nummer och adresser i en liten bok jag kan ha med mig i mitt handbagage :)
.
I morse har jag också jobbat från 6:30 - 12:00 så fick snällt gå upp klockan 5:30, men gick och la mig hyffsat tidigt så har la varit tröttare. Väl på jobbet var det nästan inga gäster så jag stod och putsade bestick i 2,5 timme och krängde överbliven tårta från dagen innan, haha.
När jag kom hem sen var min plan att ta en powernap så att jag skulle orka städa och fixa sen men väl hemma var jag inte alls trött så jag åt en super god sallad till lunch, sprang en liten runda och sen började jag med städandet.
.
I morgon händer inget speciellt mer än att jag ska fortsätta tvätta och vara duktig och springa en liten runda igen. Hade velat dra in till stan också men får se hur det blir med den saken...
.
.
.

Supergod sallad

.


Karina på Queen

.


En bra start till packning...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: