2011-06-23
 23:38:05

Snart kan till och med SP räkna till den 5e

.
Nästan 11 dagar kvar nu!
.
Imorgon är det Midsommar och maskerad för min del . . . Pendlar mellan att vara rödluvan eller en älva. Fick i alla fall en filt av en kompis idag som jag klippte sönder och gjorde om till en käp ifall jag ville va rödluvan meeeen är väldigt sugen på att vara en älva också men samtidigt så känns det som om alla kommer vara det men äsch .. får se när stunden kommer vad jag känner för :)
Så imorgon ska jag städa och åka in till stan innan Fannse kommer hit vid fyra för att fixa innan festen på kvällen.
.
Igår var jag med Kajsa i princip hela dagen. Följde sen med henne till någon chill kväll hos a friend of hers men efter någon timme drog vi hem till henne igen och kollade film innan vi somnade.
Sen idag har jag ridit Queen ett varv eller två i paddocken :D Saknar att rida grymt mycket faktiskt. Det kanske inte gick världsbäst men känslan att sitta på en häst och rida är underbar!
Efter det skjussade Sandi mig till Patrick o Mia på hennes cykel, stackars Sandi <3 haha men väl där letade jag igenom hela deras källare nästan på jakt efter eventuella maskeradkläder till imorgon. Hittade la inte jätte mycket men fick lite inspiration :) Sen åkte jag direkt till stan för att träffa Malin och Linnea och kolla kläder till maskeraden hehe. Hittade en suuuuuper söt klänning på Gina (http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_128218) som jag är vääldigt sugen på att köpa men får försöka att inte handla så mycket nu innan Australien hehe men hmm får se... för priset var väldigt överkomligt i alla fall (A)
Påväg hem sen höll jag på att dö av hunger när jag kom på att jag inte ätit mer än en våffla sen klockan 9 på morronen och då var klockan runt 6, halv 7.. iinte bra, så jag fjäskade till mig att käka pizza när jag kom hem :D Gott!
Så nu har jag precis grillar några marshmellows över ett ljus medan jag väntar på att tvätten ska bli klar haha ;)
.
Imorgon är det också en vecka sen P åkte till Irland .. hmm hur kan tiden gå så jääääkla långsamt? men samtidigt så snabbt på samma gång? Dagarna mot den 5 juli bara faller bort medan dagarna mot den 10 juli går så jääkla långsamt att man bara vill kura ihop sig till en boll ibland :( Längtar till den 11 juli sååå mkt men samtidigt känner jag att den dagen kommer allt hopp ta slut... Hur ska jag klara detta??
.
Men okej, nya tag nu :) Australien, Australien, Australien. Värdfamilj? haha Men nu är det läggdags för mig så att man är pigg och glad imorgon när lilla Fannse kommer hit :D
.
Godnatt! ;)


Anonym

hejhej! jag ska vara utbytis i usa, men tänkte att du kanske ville länka ändå? säg till så länkar jag dig! :)



PUBLICERAT: 2011-06-26, 01:26:08 | URL: http://mizgin.devote.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: