2011-06-05
 20:06:32

En helt vanlig dag

Nu har jag precis badat min hund fast frågan är kanske vem som badade vem för själv blev även jag plask blöt...
.
.
.
Igår grillade jag i Viken med några av mina underbara vänner. Vi var först 4 stycken och ingen av oss visste hur man satte igång grillen haha vart är ungdomen på väg? Roligt blev det i alla fall även om det var ganska kallt när solen väl gått ner men men det vara bara att sno in sig i en filt så var det fixat.
Nu har jag precis badat min hund fast frågan är kanske vem som badade vem för själv blev även jag plask blöt...
En något blöt hund.
.
Igår grillade jag i Viken med några av mina underbara vänner. Vi var först 4 stycken och ingen av oss visste hur man satte igång grillen haha vart är ungdomen på väg? Roligt blev det i alla fall även om det var ganska kallt när solen väl gått ner men men det vara bara att sno in sig i en filt så var det fixat :)
Försök till grillning.


sandra steinick gustafsson

hihi det var jätte kul igår! :) hihi jag snor din bild.. hehhe kram!



PUBLICERAT: 2011-06-05, 20:21:31 | URL: http://zandiiii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: