2011-06-17
 16:00:46

Don't you worry about the distance, I'm right there if you get lonely

Nästan klar med visum - ansökningarna nu. Måste bara skriva ut och fylla i nått formulär från ambassadens hemsida men sen är det bara att skicka iväg kuvertet med 20 papper och ett pass haha.
Börjar bli riktigt otålig nu på att få en värdfamilj nu. Det är exakt 20 dagar kvar idag i alla fall så det är ju fortfarande ganska så gott om tid men ändå, man blir så avundsjuk när man läser andras bloggar och de skriver glada inlägg om deras blivande värdfamiljer.
Igår var jag på skolan och lämnade tillbaka böcker som jag glömt innan, plus en studieplan för åk.3 när jag kommer tillbaka. Trodde jag äntligen lämnat in alla böcker men så visar det sig att jag har ytterligare 2 böcker att ge tillbaka, var sjutton finns de? :S hmm får ta och leta igenom hela huset känner jag...
Efter det åkte jag hem till bästaste Emelie en sväng innan jag åkte tillbaka in till höganäs för att passa Milou och sen träffa Philip. Fick ett suuuuper fint halsband av honom dessutom :D så glad jag blev haha! :')
Sen, idag har jag inte gjort så mycket. Mest varit hemma o fixat med visumet och åkt en sväng in till stan för att skaffa personbevis.
Snart ska man ta bussen in till stan igen för att äta middag med Sissela, Sandi, Kajsa, Karina och Emelie <3 Blir säkert jättemysigt men får se om jag klarar mig från tårar...


Emelie

Jag älskar dig hjärtat! Glöööm aldrig det!


Julie

Älskar dig med Emelie!! Löööve <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: