2011-08-27
 16:16:18

Today I'm not doin' anything

.
Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls.
Morgonen började med två inlägg i bloggen, sen diskade jag upp lite efter gårdagens BBQ. Efter de hjälpte jag Lochlan med att tvätta Sharons bil men kändes som om det mer var jag som fick mig en rejäl dusch haha. Sen fortsatte Len och Jag på Trafflen (the (early) christmas cake) :D Och det var typ min dag. Nu på kvällen har jag sett på ett program om bläckfiskar och hur de byter färg efter sin omgivning och vad de observerar, mycket intressant må jag säga ;)
.
Min plan för nästa vecka är att inte vara på varken fb, msn, blogg.se eller skype någoting alls. Känner att jag varit på fb nästan varje dag både denna och förra veckan så jag måste bli bättre på att hitta annat att göra än att snacka med folk från Sverige hela dagarna. Finns bara en person jag dock kommer hålla utkik efter på facebook (och hon vet vem hon är <3) men annars, ingen facebook från den 29de aug till och med den 4e sept. Får se hur länge detta hållet hehe . . .


Helena

Lycka till! De första dagarna är svårast.. men sen kommer detnog att gå galant! Så är det för mig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: