2011-08-06
 10:56:35

Similarities

.
Okej, måste bara berätta en sjukt skämmig/rolig sak som hände igår haha!
.
Jag hade precis kommit hem från stranden och kom på att jag inte hade packat upp min lunch-bag sen sports karnivalen så jag gick in på rummet och skulle precis vända på min väska, som var lutad mot väggen, när jag ser något svart som snabbt krälar tvärs över väskan till andra sidan. Jag släpper snabbt taget och backar några steg och försöker komma fram till vad det var. Modig (!) som jag är skakar ja av mig oron och tar tag i väskan igen, när det svarta krälar tillbaka till andra sidan igen såfort väskan rör på sig. Jag får en väldigt intensiv tanke i huvet som blockerar alla andra "spindel". Så jag springer ut i hallen, bort från väskan och rummet, och klappar i händerna för att jag inte ska skrika (vilket ja gör halft om halft ändå) och sarah, lochlan och len bara glor på mig från var sitt rum i huset. när jag stått och klappat mina händer i kanske 2 - 3 minuter förstår de att jag faktiskt är rädd och inte skojjar så de kommer fram till mig och frågar gång på gång vad som e fel och jag kan verkligen inte prata! Haha var så chockad på nå vis så börjar gråta och stammar fram "spider" och "bag" och visar med handen hur stor den (enligt mitt huvud) var (ungefär som mellanrummet mellan tumme och pefinger om man för ihopa naglarna). Då skrattar de åt mig (!) och len går in i mitt rum för att kolla väskan. Först ser han inget så jag vågar mig lite närmare för att visa och när jag nästan är vid dörren ser jag hur den krälar över väskans framsida och jag börjar skrika och springer in i köket. Haha jag kände mig så otroligt löljig att jag började skratta men kunde inte sluta gråta samtidigt så tror de var första gången ja skrattade o grät på samma gång! sen hör jag hur Len skrattar ännu mer och ber lochlan hämta papper och en sko. När han kommer ut i köket igen säger han "it was just a bloody cockroch, what are you crying about???" MEN DE SÅG VERKLIGEN UT SOM EN SPINDEL OKEJ?! Leave me alone! hahaahha aarh ville bara dö just då! Så sa någon "I wonder how you are going to react when you see a real spider crawling around, we get pretty nasty ones." hmm Tack för den!
Haha jag förstår inte hur mitt huvud kunde bara stänga ute allt sådär och verkligen freaka ut på nå vis. Visst, jag har alltid reagerat starkt på spindlar men inte SÅ mycket som igår kväll.
Alla fick sig ett gott skratt i alla fall hehe (A).
.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: