2011-08-17
 10:42:08

Discovering

.
I Human bio idag fick vi "nöjet" att disikera en gravid råtta.. dock var min råtta en hane så inga bebisar där inte haha men det var lika äckligt ändå och stanken var fruktansväd men jag gjorde det! :D Är så otroligt stolt över mig själv haha men ska aldrig äta revbensspjäll igen...
Var precis påväg att ladda upp bilder men kom på att det kanske inte är så trevligt att se en uppskuren råtta det första man gör när man skrållar ner i bloggen.. hehe eller?
Haha en grupp disikerade också en hane men plötsligt säger den ena tjejen "Omg miss, jag tror jag har hittat en baby i råttans mage!" så vi blev lite förvirrade ett tag där men de visade sig att den andra tjejen bara hade tagit en av den faktiskt gravida råttans bebisar och lagt den i deras egna han-råtta! :P
.
Stanken från de uppskurna råttorna har förföljt mig hela dagen sen efter de! Luktar som rutten ost och de är inte trevligt precis.
.
Visade precis mina tre bilder för min värdpappa och de första han säger är "a white one?! they could have use a black one - that carries all the diseases, white ones are pet rats..".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: